2011. május 4., szerda

A délelőtt egy óvodás szemével.


A kompetencia alapú óvodai nevelés bevezetése folyamán nagyon sok új híradástechnikai és informatikai eszközt kapott óvodánk.Az óvónők megismerkedhettek új pedagógiai módszerekkel különféle továbbképzéseken.Mivel óvodánkban kiemelkedően magas a hátrányos helyzetű gyerekek száma és nekik egyedüli hozzáférésként az óvodai eszközállomány marad,eldöntöttük,hogy a lehető legtöbb eszköz használatára megtanítjuk őket.A nagyok nehézség nélkül kezelik a CD és DVD lejátszót,illetve páran a fényképezőgépet is.Ma délelőttre egyik nagycsoportos fiú kapta meg a gépet,hogy megörökítse a számára érdekes pillanatokat.A képeket vissza is tudja nézni a gépen,saját kérésére a következő válogatást publikáljuk.





Ő a legjobb barátom!










Az óvónéni kosarakat vág.Ami már elkészült,azért nem fényképeztem le,mert anyáknapi ajándék lesz és addig titok!










Tízóraiznak a lányok.Észrevették,hogy fényképezek,pedig nem akartam!










Azt is szeretem,ha táncolnak.Ma nem én kapcsoltam be a CD lejátszót nekik,már V.is tudja melyik gombot kell benyomni.












Szeretnek a nagy maci ölében ülni.Hárman is jól elférnek.











Házat is építettek neki!












Azért nekem az jobban tetszett,amit a fiúk építettek!












Ezt A.építette.Ahhoz képest,hogy kiscsoportos,egész jó lett!












Ezt én mondtam,hogy a vasutat így rakják össze!A híd alatt átbújik és fölötte is átmegy.











Ezt a kártyát V.otthonról hozta.Jó volt vele játszani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése